چهارشنبه ۲۴ جدی ۱۳۹۹
بر اساس هدایات رهبری شرکت انکشاف ملی ارزیابی فعالیت های زراعتی، تولیدی و تخنیکی مربوط به شرکت زراعتی وادی ننگرهار آغاز شد.
به همین منظور هیئتی متشکل از روئسای املاک، منابع بشری و تفتیش شرکت انکشاف ملی که در راس آنان عبدالمومن منصور معاون انکشاف تولیدات این شرکت حضور دارد در سفری به ولایت ننگرهار، ارزیابی فعالیت های شرکت زراعتی وادی ننگرهار را آغاز کرده اند.
هیئت یاد شده که قرار است تمامی بخش های شرکت زراعتی وادی ننگرهار(کانال) را ارزیابی کند روز گذشته از حوض های ماهی پروری مربوط کانال، باغ های مالته در عبدالخیل، زمین های موجود و کانال جدید که به طول پنج کیلومتر احداث شده است و شماری بخش های دیگر نیز از نزدیک دیدن نموده، امور کاری آنها را مورد ارزیابی قرار داد.
عبدالمومن منصور رئیس هیئت فرستاده شده درحالی که عبدالقهار حیدری رییس کانال ننگرهار وی را همراهی می کرد؛ حین بازدید و ارزیابی از وی خواست تا تمامی کار ها باید مطابق با معیار ها در زمان معین انجام شود.
عبدالقهار حیدری رئیس کانال ننگرهار نیز به هیئت بازدید کننده اطمینان داد که با همه توان تلاش می کنند تا تمامی فعالیت های تولیدی، زراعتی و پروژه یی را در زمان معین مطابق با معیار ها با دقت و سرعت انجام دهند.