Loading...
گزارش های ساختمانی2020-10-25T09:25:42+04:30

شرکت انکشاف ملی در نظر دارد، تا مقدار (1,000,000) یک میلیون تن ذغال سنگ خویش را از طریق مزایده به فروش برساند

شرکت انکشاف ملی در نظر دارد، تا مقدار (1,000,000) یک میلیون تن ذغال سنگ از ساحات معدنی گلورز و گواخ ولسوالی بلخاب ولایت سرپل خویش را از طریق مزایده به فروش برساند، اشخاصیکه خواهان اشتراک در مزایده باشد، میتواند شرطنامه فروش ذغال سنگ فوق الذکر را از دفتر مرکزی شرکت انکشاف ملی واقع قصبه،کابل دریافت نموده و آفر های خویش را از تاریخ نشر اعلان الی روز (پنج شنبه) مورخ (13/02/1403) به آمریت روابط عامه شرکت انکشاف ملی واقع ناحیه 15، قصبه،کابل تسلیم نمایند، افرهای نا وقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد. جلسه مزایده به روز  پنج ساعت (10:00) قبل از ظهر مورخ (13/02/1403) در تالار جلسات این شرکت تدویر میگردد.

اعلان مزایده (200,000) تن سمنت تولیدی ریاست فابریکات سمنت غوری

شرکت انکشاف ملی در نظر دارد، تا مقدار (200,000) دوصد هزار تن سمنت تولیدی فابریکات سمنت غوری خویش را از طریق مزایده به فروش برساند، اشخاصیکه خواهان اشتراک در مزایده باشد، میتواند شرطنامه فروش سمنت فوق الذکر را از دفتر مرکزی شرکت انکشاف ملی واقع قصبه،کابل دریافت نموده و آفر های خویش را از تاریخ نشر اعلان الی روز (شنبه) مورخ (11/01/1403) به آمریت روابط عامه شرکت انکشاف ملی واقع ناحیه 15، قصبه،کابل تسلیم نمایند، افرهای نا وقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد. جلسه مزایده به روز  شنبه ساعت (10:00) قبل از ظهر مورخ (11/01/1403) در تالار جلسات این شرکت تدویر میگردد. با اغتنام از فرصت به تجدید احترامات فایقه خویش میپردازیم.

داوطلبی|

زمینه مناسب نفس کشیدن را با غرس یک نهال فراهم بسازید!

محیط زیست و محیط کار سالم یکی از اولویت‌های بشری و نیازهای اولیه زندگی انسان‌ها میباشد،احیا و بازسازی محیط سبز و سالم مسئولیت همه‌ اقشار یک جامعه‌ی بشری میباشد. غرس نهال و احیای فرهنگ نهال‌شانی در واقع به معنی سرمایه گذاری در طبیعت بوده و همچنان در دین مقدس اسلام از آن به مثابه صدقه جاریه یاد شده است: «عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ «مَا مِنْ مُسْلِمٍ يَغْرِسُ غَرْسًا أَوْ يَزْرَعُ زَرْعًا فَيَأْكُلُ مِنْهُ طَيْرٌ أَوْ إِنْسَانٌ أَوْ بَهِيمَةٌ إِلَّا كَانَ لَهُ بِهِ صَدَقَةً » از حضرت انس (رض) روایت است که پیغمبر خدا (ص) فرمودند: کسی که نهالی را غرس کند و یا نباتی را زرع نماید و از آن نهال و یا نبات پرنده ای، یا انسانی و یا حیوانی استفاده نماید، یقیناً این همه برایش صدقه و ثواب محسوب می شود. شرکت انکشاف ملی نیز با درک نیازمندی‌های محیط کاری کارمندان خود تلاش دارد تا بهترین ساحه‌ی سبز را با درختان و گل‌های متنوع آراسته نماید که این تلاش‌ها همه ساله جریان داشته و در سال روان نیز فعالیت‌های مثبتی در راین راستا در حال انجام شدن است. در سال روان شرکت انکشاف ملی بیش از یک‌هزار [...]

نظارت و بازدید هیات رهبری شرکت انکشاف ملی از جریان کار فاز دوم کانال قوش‌تیپه

عبدالرحمن عطاش رییس عمومی اجرائیوی شرکت انکشاف ملی در سفراش به شمال کشور از جریان کار عملی فاز دوم کانال قوش تیپه دیدن نموده و به مسوولین ولایتی این پروژه هدایت داد تا کار کندن کاری فاز دوم را سرعت بخشند. فاز دوم کانال قوش‌تیپه که به طول 177کیلومتر است کندن‌کاری آن از ولسوالی دولت‌آباد ولایت بلخ آغاز گردیده است.همچنان چندین پل بزرگ نیز در این مسیر ساخته خواهد شد تا ولسوالی‌های مختلف را در این مسیر با هم وصل نمایند. مسئولین شرکت انکشاف ملی میگویند که کار کندن کاری فاز دوم کانال بزرگ زراعتی قوش‌تیپه تا یک سال دیگر تکمیل خواهد شد. همچنان رییس عمومی شرکت انکشاف ملی از جریان کار سربند کانال قوش‌تیپه نیز نظارت نموده،به مسئولین،انجنیران و کارگران گفت که سربند یکی از بخش‌های اساسی و مهم کانال قوش‌تیپه است باید در ساخت آن دقت بیشتر نمایند و برای تکمیل هرچه زودتر آن شبانه روزی کار نمایند. کانال قوش‌تیپه که بزرگترین پروژه زراعتی و ملی افغانستان میباشد،شرکت انکشاف ملی متعهد به پیشبرد و تکمیل این کانال میباشد تا کشور عزیز ما افغانستان با استفاده از آب دریای آمو و زمین‌های شمال کشور در بخش‌های زراعتی و صنعتی خودکفا گردیده به ترقی و شگوفای اقتصادی برسد.

اعلان مزایده (48000) تن سمنت تولیدی ریاست فابریکات سمنت غوری

شرکت انکشاف ملی در نظر دارد، تا مقدار (48000) چهل و هشت هزار تن سمنت تولیدی ریاست فابریکات سمنت غوری خویش را از طریق مزایده به فروش برساند، اشخاصیکه خواهان اشتراک در مزایده باشد میتواند شرطنامه فروش سمنت فوق الذکر را از دفتر مرکزی شرکت انکشاف ملی واقع قصبه،کابل دریافت نموده و آفر های خویش را از تاریخ نشر اعلان  الی روز (سه شنبه) ساعت (10:00) قبل از ظهر مورخ (08/12/1402) به آمریت روابط عامه شرکت انکشاف ملی واقع ناحیه 15، قصبه،کابل تسلیم نمایند، افرهای نا وقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد. جلسه مزایده به روز (سه شنبه) ساعت (10:00) قبل از ظهر مورخ (08/12/1402) در صالون جلسات این شرکت تدویر میگردد.

داوطلبی|

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند از شرکت انکشاف ملی دیدن نمود

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء ا.ا.ا از بخش‌های مختلف شرکت انکشاف ملی دیدن کرد و از فعالیت های این شرکت در عرصه ی بازسازی کشور ابراز قدردانی کرد. محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء گفت: شرکت انکشاف ملی در وقت کم دستاورد های کلان دارد و توانمندی‌های نظام اسلامی و افغان‌ها را به بهترین شکل به جهان نشان داده است. محترم ملا عبدالغنی برادر آخند از همکاری همه‌جانبه رهبری امارت اسلامی با این شرکت اطمینان داد. عبدالرحمن عطاش رئیس عمومی اجرئیوی شرکت انکشاف ملی، با قدر دانی از آمدن محترم ملا عبدالغنی برادر آخند اطمینان داد، که شرکت انکشاف ملی در عرصه ی آبادی و خود کفایی کشور پلان های همه جانبه دارد و بالای برخی آز آنها کار جریان دارد.